Customer Service Logistiek

  • Regio: Helmond
  • Sector: Commercieel
  • Uren: 32-40 uur
  • Startdatum: Per direct, in overleg
  • Salaris indicatie: Tussen de € 2.800 en € 3.000
  • Opleiding: MBO+
  • Rijbewijs: Niet noodzakelijk
  • Werkervaring: Logistiek en administratief
Solliciteer op deze vacature

Customer Service Logistiek

Ben jij servicegericht, een kei in plannen én zie jij snel wat er nodig is om processen soepel te laten verlopen? Wil je werken in een organisatie waar mode, logistiek en klanttevredenheid samenkomen? Dan zoeken wij jou!

Jouw rol in ons team

Als Accountbeheerder ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten én de verbindende schakel met de interne operatie. Jij zorgt dat de logistieke processen, van goederenstromen tot voorraadbeheer, soepel en efficiënt verlopen. Dankzij jouw overzicht en communicatie skills blijven klanten tevreden en processen op koers.

Wat je gaat doen

  • Plannen en bewaken van logistieke processen volgens klantafspraken en KPI’s
  • Orders verwerken, douanedocumenten opvolgen en facturatie voorbereiden
  • Klanten proactief informeren en onregelmatigheden snel oplossen
  • Ondersteunen bij klantimplementaties en verbetertrajecten
  • Schakelen met teamleiders, warehouse en andere interne afdelingen

Wat we je bieden

  • Een afwisselende functie voor 32–40 uur per week
  • Interne opleiding en begeleiding
  • Goede balans tussen klantcontact, planning en administratie
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen een groeiende organisatie
  • Salaris tussen de €2.800 en €3.000

Werktijden en locatie

Startdatum: In overleg
Standplaats: Regio Helmond
Uren: 32–40 uur
Werktijden: Overdag, kantoortijden

Wie we zoeken

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met logistiek én administratief werk
  • Handig met Outlook en Excel
  • Klantvriendelijk, oplossingsgericht en stressbestendig
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels

Over het bedrijf

Je werkt in een internationale logistieke organisatie voor grote en kleine fashion- en lifestylemerken. Binnen een jong en betrokken team zorg je voor een soepel klantproces in een omgeving waar geen dag hetzelfde is.

Werken bij WerkCentrum Groep

Als je bij ons komt werken, word je onderdeel van WerkCentrum Groep. Wij zijn meer dan alleen een werkgever die je salaris betaalt. We investeren graag in jouw ontwikkeling en staan voor je klaar, ook in moeilijke tijden. We zijn altijd bereid een extra stap te zetten als de situatie daarom vraagt.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie of in een van onze andere vacatures? Neem dan gerust contact met ons op. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Relevante vacatures

WerkCentrum Groep BV heeft een steeds wisselend en uiteenlopend aanbod van vacatures in diverse branches. Better Together!

Blogs - Logistieke vacatures

Voorman Logistiek (2-ploegendienst)

  • Regio: Helmond
  • Sector: Transport en Logistiek
  • Uren: 40+
Bekijk vacature

Magazijnmedewerker (zonnepanelen)

  • Regio: Helmond
  • Sector: Transport en Logistiek
  • Uren: 40
Bekijk vacature

Heb je een vraag?

Bekijk dan onze veelgestelde vragen (FAQ), vaak staat hier al het antwoord tussen op jouw vraag! Mocht je vraag toch niet beantwoord zijn, neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op

Werd je vraag niet beantwoord in onze veelgestelde vragen of wil je graag een afspraak met ons maken? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail. Je kunt ons ook een WhatsAppje sturen!

0492 565 532 06 388 21 454 info@werkcentrumgroep.nl
  • Door gebruik te maken van het contactformulier ga je akkoord met de verwerking van je persoongegevens volgens onze privacyverklaring
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Wij werken samen met de volgende bedrijven: